Tuesday, June 26, 2007

Lontaran Soalan untuk Anda!

Salam,

Saya ingin melontarkan beberapa soalan utk anda:


1. Apakah anda mempunyai masa untuk memantau perkembangan pelajaran anak anda?

2. Adakah anda boleh untuk memeriksa buku latihan yang dilakukan oleh anak anda?

3. Adakah anda tahu topik apa yang anak anda lemah dalam setiap mata pelajaran?

4. Adakah anda boleh mengetahui bahawa anak anda telahpun melakukan latihan walaupun anda tidak berada dengannya?

Apakah jawapan untuk soalan2 ini? Kalu lebih banyak TIDAK dpd YA, apa kata kalu anda luangkan masa, berikan peluang untuk anda dengar apa itu Score A. Teruskan bacaan anda untuk jawapan ringkas saya bagi soalan tadi..

Soalan 1. Apakah anda mempunyai masa untuk memantau perkembangan pelajaran anak anda?

Jangan risau, anda tak bnyk masa.. Score A akan bantu anda. Bagaimana? Score A mempunyai ciri unik latihan yang boleh kenalpasti kelemahan dan kekuatan pelajaran anak anda. Soalan adalah berasaskan silibus dpd Kem Pendidikan. Mempunyai bank soalan lebih 100000 dan mendapat hak untuk menyiarkan soalan2 tahun lepas daripada tahun 1993.


Soalan 2. Adakah anda boleh untuk memeriksa buku latihan yang dilakukan oleh anak anda?

Takpe Score A boleh lakukan utk anda dengan cara yang lebih menarik. Score A interaktif dan kreatif mampu untuk menarik minat anak anda. Soalan yang salah akan diberikan jawapan. Peratusan akan diberikan dan pengenalpastian untuk topik lemah juga boleh dilakukan.


Soalan 3: Adakah anda tahu topik apa yang anak anda lemah dalam setiap mata pelajaran?

Jangan risau lagi, Score A mampu utk berikan panduan pada anda. Soalan latihan mengikut topik bagi setiap pelajaran juga ada disediakan. Bagi soalan peperiksaan yang merangkumi semua topik, Score A masih boleh memaklumkan topik apa yg anak anda lemah. Bagaimana?


Soalan 4. Adakah anda boleh mengetahui bahawa anak anda telahpun melakukan latihan walaupun anda tidak berada dengannya?

Walau dimana jua anda berada dan apa jua yang anda lakukakan selagi anda boleh dihubungi dengan telefon bimbit anda akan terus mendapat laporan latihan yang anak anda telah lakukan. Jangan risau anda tak perlukan telefon bimbit yang canggih, selagi telefon bimbit anda mempunyai screen anda akan terus mendapat laporan.

Semua keputusan latihan akan di sms kan kepada HP anda. So anda tahu dan boleh terus ucapkan tahniah atau beri kata-kata perangsanag kepada anak anda. Menarik tak?


Berminat nak tahu lebih lanjut keunikan Score A?

Ingin tahu bagaimana anda sebagai ibubapa untuk SCORE juga? Bukan Score A, tapi Score RM. Anak cemerlang ibubapa pun boleh gemilang!.

Jom dtg sesi penerangan ni.. beri peluang untuk diri anda.. Cepat daftar nama anda dgn sms ke 0192603033. Sesi penerangan akan datang ialah hari Khamis jam 9 mlm dan Sabtu 3 ptg di Bandar Tasik Selatan.

No comments: